Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)

 

Satın aldığım cihazın iadesi var mı, varsa koşulları nelerdir? 

Sitemizden satın aldığınız ürünler tüketici yasası kapsamında 14 gün boyunca ücretsiz olarak kargo ile iade edilebilmektedir. İade koşullar ve detaylar için sitemizde yer alan iade ve değişim şartlarını inceleyebilirsiniz. 

 

Satın aldığım ürünün garantisi neleri kapsıyor?

Cep telefonu garantisi fatura tarihi baz alınarak 2 yıl boyunca cihazınızın teknik arızaları, donanımsal ve yazılımsal arızalarını kapsamaktadır. Garanti kapsamları ve şartları üretici firmalara göre değişiklik gösterebilmektedir. Bu nedenle satın aldığınız cihazın garanti belgesini okuyabilir, detaylı bilgi için markanın Türkiye ithalatçısı/distribütörü ile iletişim kurabilirsiniz.

 

Cep telefonu ödeme seçenekleri nelerdir?

Sitemizden cep telefonlarını kredi kartınız ile tek çekim ya da havale ile satın almalarda ek %1 indirimli olarak satın alabilirsiniz. 

 

Taksit seçenekleri nelerdir?

Cep telefonları dışında kalan tabletler, giyilebilir teknoloji ürünleri, akıllı saatler, akıllı çocuk saatleri, akıllı bileklikler, kulaklıklar, taşınabilir hoparlörler, kulaklık çeşitleri, akıllı ev teknolojileri, şarj adaptörleri, şarj – data kabloları, araç şarjları ve diğer ürünleri 6 taksit seçeneği ile satın alabilirsiniz.

 

Cep telefonumu kurye hizmeti ile satın alabilir miyim?

Ürünlerimiz anlaşmalı kargo firmalarımız ile gönderilmektedir.

 

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Ödemelerinizi kredi kartı ve havale seçenekleri ile gerçekleştirebilmektesiniz.

 

Havale ile yapılan ödemelerde indirim yapılıyor mu?

Havale ile yapılan ödemelerde %1 indirim uygulanmaktadır.

 

Satın aldığım ürün arızalandığında nasıl tamir ettirebilirim?

Satın aldığınız ürünlere fatura tarihinden itibaren 2 yıl boyunca ithalatçı/distribütör garantisi kapsamında, yetkili servisleri tarafından onarım ve tamir hizmeti verilmektedir. Yetkili servis bilgilerine satın aldığınız ürünün garanti belgesinden ve markaların resmi sitelerinden ulaşabilirsiniz.

 

Satın aldığım ürün kargo ile geldiğinde hasar görmüş ise ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünler firmamız tarafından özenle paketlenmekte ve anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile tarafınıza gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünün paketi elinize ulaştığında açılmış, hasar almış, ezilmiş bir şekilde elinize ulaşmış ise kargo teslimi sırasında kargo yetkilisine konu iletilerek mevcut durumu tutanak altına alması sağlanmalıdır. Ardından ürününüzün paketini kargo yetkilisinin önünde açabilir ürününüzün durumunu kontrol ederek teslim alabilirsiniz ya da kargo yetkilisinin tutacağı tutanak ile teslim almadan iade edebilirsiniz. 

 

Cihazımın ücret iadesini kaç gün içinde alabilirim?

Kredi kartı ile satın aldığınız ürünlerin iade süreci tamamlandıktan sonra, ürününün ücretinin iade edilebilmesi için ilgili bankaya/ödeme aracı kuruma iade talimatı verilmektedir. Bu işlemin tamamlanmasının ardından bankaların/ödeme aracı kurumlarının iç işlem yoğunluğuna göre 1 – 3 gün içerisinde ücret iadesi yapılmaktadır.

Havale ile yapılan alışverişlerde iade süreci tamamlandıktan sonra, en geç bir sonraki iş günün mesai saatleri içerisinde ücret iadesi hesabınıza aktarılmaktadır. (Havale süreçleri, ilgili bankanın çalışma saatleri, tatil günleri ve aktarım süreçlerine göre değişiklik gösterebilmektedir.)

 

Satın aldığım ürün yeni mi? Sıfır mı?

Evet, satın aldığınız tüm ürünler resmi distribütör garantisi altında, açılmamış kutusunda ve sıfır olarak gönderilmektedir. 

 

Satın aldığım ürünün garantisi var mı?

Evet, satın aldığınız tüm resmi distribütör garantisi ile yetkili teknik servis garantisi altındadır.

 

Ürüne fatura kesiyor musunuz?

Satın aldığınız ürünler adınıza faturalı olarak satılmaktadır. 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı